الفبای زندگی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





جک ترکی

‏ ‏*دل نزد تو است اگرچه دوري ز برم جوياي توأم اگر نپرسي خبرم خالى نشود خيالت از چشم ترم در قلب مني اگرچه جايى دگرم. ‏*‏اگر باتوبودن اشتباه،اگه تو رو داشتن اشتباه، اگرعاشق توبودن اشتباه،توقشنگ ترين اشتباه مني. ‏*‏ازترکه میپرسن چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز میکنند؟ میگه اخه من امتحان کردم پیاده خیلی راهه. ‏*‏ترکه ادعای پیغمبری میکنه میگن خب کتابت کو ؟میگه حالا فعلا جزوه بنویسین.. *زماني فراموشت خواهم كرد كه عقل م خاموش، نفسم قطع، روحم در اسمان، و تنم زير خاك باشدزماني فراموشت خواهم كرد كه عقلم خاموش، نفسم قطع، روحم در اسمان، و تنم زير خاك باشدزماني فراموشت خواهم كرد كه عقلم خاموف2ش، نفسم قطع، روحم در اسمان، و تنم زير خاك باشد


نظرات شما عزیزان:

عاشق و معشوق
ساعت13:40---2 ارديبهشت 1391
سلام...وب جالبی داری...مممنون که به ما سر زدی...

من لینکت کردم...دوست داشتی شما هم ما رو لینک کن...

با آرزوی بهترینها...
پاسخ:مرسی عزیزم.


خانوم خانوما
ساعت21:49---30 فروردين 1391
سلام دوست گلم لينكت كردم . مطالب قشنگي داري موفق باشي
پاسخ:مرسی گلم که نظر دادی قربون معرفتت


آسمون آبی
ساعت10:14---30 فروردين 1391
سلام بنیامین عزیز

ممنون دوست خوبم از اینکه به من سرزدی....تبادل لینک انجام شد اگه دوست داشتی منو به اسم آسمون دلدادگی لینک کن...وبلاگ زیبایی داری بهت تبریک میگم...به نظر من جوانی کن شادی کن،لذت ببر،غمگین شو،زندگی کن،برای عشقت زندگی باش ولی از همین الان یاد بگیر مردونه بودن رونه مرد بودن رو....چون جنسا مردی و از مرد بودنت کاسته نمیشه...ولی اگر تونستی مردونه زندگی کنی و باخودت روراست باشی مطمئن باش که باطرف مقابلت هم روراستی...کاری کن که به خودت بدهکار نشی...این از همه چی مهمتره..موفق باشی...لحظه هات پراز آرامش
پاسخ:عزیزمی اسمون امیدوارم همیشه اسمون زندگیت ابی باشه حرفهای زیبای زدی موفق باشی .


پروین
ساعت9:53---29 فروردين 1391
سلام دوست عزیز
مرسی که به وبم سرزدی
.
وبلاگت میتونه خیلی قشنگ بشه، البته اگه یکمی واسش وقت بزاری و سعی کنی از مطالب ناب استفاده کنی و مرتب آپدیتش کنی .

موفق باشی ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط siamak.nazanin در 10:42 | |